Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Δούκισσα Νομικού: Νιώθω ασφάλεια στο πλευρό του Χρήστου

Η Δούκισσα Νομικού μιλά επιτέλους ανοιχτά για τη σχέση της με τον Χρήστο Χολίδη για την οποία παραδέχεται ότι δεν περίμενε να εξελιχθεί τόσο σοβαρά.

«Τίποτα δεν περίμενα, αλλά αυτή είναι η μαγεία στον έρωτα. Όλες μου τις σχέσεις τις παίρνω στα σοβαρά, γι’ αυτό είναι λίγες, αλλά ουσιαστικές. Αυτό που ζω ούτε το περίμενα ούτε ήξερα ότι υπάρχει», λέει στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» η παρουσιάστρια και συνεχίζει: «Και πάλι δεν μου είναι εύκολο να μιλάω για τα προσωπικά μου. Έχω αμηχανία, αλλά ξέρω ότι δεν θα μπορούσα να το αποφύγω. Δεν θα έλεγα ψέματα ούτε θα κορόιδευα τον κόσμο. Είμαι πολύ καλά, νιώθω ασφάλεια στο πλευρό του και δεν θέλω να το κρύβω. Εξάλλου, ο έρωτας και ο βήχας δεν κρύβονται».

Της έχει κάνει τελικά πρόταση γάμου ο τραγουδιστής; «Όχι. Και οι δύο είμαστε πολύ καλά σε αυτή τη  σχέση. Προσωπικά, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι έχω ανάγκη να είμαι ερωτευμένη. Η σχέση μου με ηρεμεί και μου δίνει ώθηση στη δουλειά μου».
 
Τέλος, αποκάλυψε ότι θέλει να γίνει μαμά από τότε που ήταν μικρή: «Προσωπικά θέλω να γίνω μαμά από τα 14. Αυτό το συναίσθημα έχει ξυπνήσει από πολύ νωρίς σε μένα, μια και έχω ακούσει τα περιβόητα καμπανάκια από πολύ μικρή».



www.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου